قیمت و فروش آهن آلات ساختمانی در روز شنبه 96/4/3
نوشته شده توسط : آهن پرایس

قیمت و فروش آهن آلات ساختمانی در روز شنبه 96/4/3


اخبار بازار آهن در روز گذشته (شنبه 96/4/3) حاکی از ثبات قیمت ها و در بعضی از مقاطع، افزایش قیمت می باشد. در  مجموع می توان گفت که در روز گذشته، کاهش قیمت در بازار آهن آلات دیده نشد. در هفته ی گذشته که شاهد موجی از افزایش قیمت ها بودیم و بازار آهن تهران نوسان قیمتی بالایی را تجربه کرد به گونه ای که مهم ترین عرضه کنندگان آهن آلات، فروش خود را بستند. طبق پیش بینی ها و برسی ها، می توان در این هفته وضعیت بازار آهن را در حالت ثبات مشاهده کرد، اما کاهش قیمت ها بعید به نظر می رسد.

فروش و قیمت تیرآهن

روز گذشته بازاری ثابت برای فروش تیرآهن ها بود. قیمت تیرآهن ذوب آهن اصفهان در بعضی از سایز ها ثابت و در بعضی از سایز ها کاهش داشت. قیمت تیرآهن های متفرقه نیز ثابت بود و در بعضی از سایز های بالا، افزایش قیمت را به همراه داشت. با وجود این تفاسیر مجموعه ی آهن پرایس سعی کرد تیرآهن های انبار تهران خود را با نرخی ثابت به فروش برساند و افزایش قیمت ها را در فروش تیراهن تاثیر ندهد.

 
 
 
 فروش و قیمت میلگرد

فروش میلگرد نیز در بازار آهن تهران با نرخی ثابت و در بعضی از سایز ها با کاهش قیمت انجام شد. کارخانه های تولید کننده میلگرد، قیمت خود را ثابت اعلام کردند. البته قیمت میلگرد ابهر و قیمت میلگرد هیربد، افزایش 5 الی 15 تومانی داشت. بعضی از عرضه کنندگان میلگرد به دلیل آنکه میلگرد ها را قبل از گران شدن بازار خریداری کرده بودند، دیروز قیمت میلگرد های موجود در انبار خود را کمتر از قیمت اعلامی کارخانه اعلام کردند. بدین ترتیب که در مجموعه آهن پرایس در روز گذشته، سایز 14 الی 20 میلگرد نیشابور با قیمت 1615 تومان به فروش رسید؛ این در حالی بود که کارخانه قیمت خود را 1635 اعلام کرده بود.

 

 

 

 

 

 

 

قیمت روز تیرآهن، قیمت روز میلگرد آجدار، قیمت ورق روغنی، قیمت پروفیل، قیمت میلگرد بازار تهران، قیمت میلگرد آجدار، قیمت آهن، قیمت میلگرد، ورق روغنی، قیمت ورق سیاه، قیمت آهن آلات ساختمانی، قیمت ناودانی، قیمت تیراهن، قیمت روز ورق سیاه، قیمت روز نبشی و  میلگرد آجدار در بنگاه تهران به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: